ביום הולדתו ה-53, אסף אמדורסקי, הזמר האהוב והשופט בתחרות "הכוכב הבא", מפרק לנו את הלב עם שיר חדש ומרגש בשם "יותר מדי פרחים". השיר מביא עמו וידוי עמוק שקשה לעמוד בפניו, והמילים מתמקדות בכאב, בקווים לדמותו, ובעולם העצוב של אמדורסקי.

במבט על הכתבה המקורית, נראה כי השיר נכתב בתקופה קשה וטראומטית, בה חיים נמשכים כבר כמעט ארבעה חודשים, והזמן עבר בעקבות המציאות הקשה בעזה ובמקביל לכך, לאחר אובדן חיילים יקרים כמו סרן שאול גרינגליק. השיר משדר את הכאב והצער שהוא נושא בתוכו, ומתרחש כמו הווידוי הכנה שפשוט מציף את העיניים בדמעות.

המילים המרגשות מתמקדות בחוויות אישיות של אמדורסקי, והשיר מתעטף בנגיעות של חיבוק ותמיכה, מסביר כיצד הזמן נשבר והמציאות המסובכת דורשת רגעים של בדידות. "באתי פה רק בשבילך, נחזיק ביחד ת'כאב שלנו", שר אמדורסקי, הוספו עם דיווחים על החיים הקשים של ישראלים וישראליות שבויים על ידי חמאס והמציאות המרהיבה בשטח עזה.

בנוסף, אמדורסקי מתוודה תוך כדי השיר, מתאר את רגעי החולשה והאב לפני השירה, מסביר שלעיתים קרובות הוא נמצא במצב של בדידות, ושהדמעות הן אמצעיו לשחרר את התחושות הקשות. "בא לי רק לבכות, בא לי רק לבכות, כל יום, כל יום, כל הלילה. אני רק רוצה לבכות, לשחרר את הדמעות. כל יום נשבר", שר הזמר בכניסתו המרכזית של השיר.

המאמר דן גם ברקע האישי של אמדורסקי, המתמקד בתקופה קשה ומורכבת של החיים בישראל, והמבוסס על עדכונים אחרונים ותחושות אישיות של הזמר ושופט. המאמר מזכיר גם את התמיכה והסלידה שקיבלה מצוות הישראלים באמצעות השיר.