לאחרונה, OpenAI הגיבה לטענות על דליפת היסטוריות צ'אט ב-ChatGPT, תוך שהם מסבירים כי הבעיה נבעה מפריצת חשבון ולא מפגם סיסטמטי במערכת עצמה. משתמש בשם Chase Whiteside דיווח על ממצאים שכללו מידע רגיש, כמו מאמרים שלא פורסמו ופרטי התחברות, שהופיעו בחשבון שלו. החקירה של OpenAI העלתה כי הכניסות הלא מורשות בוצעו מסרי לנקה, מה שמצביע על פריצת חשבון ולא על דליפה מהמערכת עצמה.

בתחום אחר, Figure AI Inc., חברה המתמקדת בפיתוח רובוטים בדמות אנושית, נמצאת בשיחות לגיוס עד 500 מיליון דולר בסבב מימון חדש, שיתכן וינוהל על ידי Microsoft Corp. ו-OpenAI. בסצנריו המוצע, יתכן ש-Microsoft תתרום כ-95 מיליון דולר, עם תרומה נוספת של כ-5 מיליון דולר מטעם OpenAI, מה שעשוי להעריך את Figure ב-1.9 מיליארד דולר לפני ההשקעה.

Breaking News Banner

בנושא הבידור והתוכן הוויזואלי, Midjourney השיקה את Niji V6, גרסה מעודכנת לדגם ה-AI המיוחד באנימה. הדגם החדש מציע הבנה מעמיקה של סגנונות אנימה שונים ותמיכה בהפקת תמונות מתוך תיאורים מפורטים.

בסקטור הרפואי, Elon Musk הכריז שחברתו, Neuralink, הצליחה להשתיל שבב מוח אלחוטי, בשם Telepathy, באדם לראשונה. השבב עשוי לאפשר למשתמש לשלוט בטלפונים, מחשבים וכמעט כל מכשיר מקושר אחר, רק על ידי חשיבה על כך.


 

פרסומת*

קורס בחינם