OpenAI השיקה את חנות GPT למשתמשי ChatGPT Plus, Team ו-Enterprise, ומאפשרת גישה למעל 3 מיליון גרסאות מותאמות של ChatGPT שנוצרו על ידי משתמשים ושותפים. החנות מציעה מגוון של GPTs בקטגוריות כמו DALL·E, כתיבה, מחקר, תכנות, חינוך ואורח חיים, עם GPTs מובילים חדשים בכל שבוע. בין ה-GPTs הבולטים נמצאים AllTrails להמלצות מסלולי טיול מותאמות אישית, Consensus לסינתזה של מאמרים אקדמיים, טיוטור קוד של Khan Academy, Canva לעיצוב, כלי המלצה לספרים וטיוטור Flexi AI של CK-12 למתמטיקה ומדע.

משתמשים יכולים לכלול את ה-GPTs שלהם בחנות על ידי שמירת ה-GPT לשימוש כולל ואימות פרופיל הבנאי שלהם. מערכת ביקורת חדשה הוטמעה כדי לוודא שה-GPTs מתאימים למדיניות של OpenAI. ברבעון הראשון, תושק תוכנית הכנסה לבנאי GPT בארה"ב, שתתגמל בנאים על פי מעורבות המשתמש עם ה-GPTs שלהם.

תוכנית ה-ChatGPT Team החדשה מציעה לצוותים חלקה פרטית בחנות ה-GPT עם פרסום GPT בטוח. חנות ה-GPT תהיה זמינה בקרוב ללקוחות ChatGPT Enterprise עם שליטה מינהלית מתקדמת. OpenAI מדגישה ששיחות עם GPTs בתוכניות Team ו-Enterprise אינן משמשות לשיפור המודלים.

Breaking News Banner

המחיר ל-ChatGPT Team נקבע על $25 למשתמש לחודש כאשר מחויב על בסיס שנתי, או $30 למשתמש לחודש על בסיס חודשי. משתמשים יכולים לשדרג לתוכנית זו דרך ההגדרות שלהם ב-ChatGPT.

טיפ מקצועי: אם פיתחתם GPT ייחודי ומעשיר, אתם יכולים להגיש בקשה כאן כדי שהוא יופיע בחנות ה-GPT. מידע נוסף כאן.

פ.ס. משתמשי Superpower ChatGPT Pro כבר יכולים ליהנות מהגרסה המתקדמת של חנות ה-GPT עם אלפי GPTs רשומים ותכונות נוספות שיתווספו בקרוב. יש גם תכונות צוות שיטמעו ב-Superpower ChatGPT לשיתוף פעולה עם אחרים. הישארו מעודכנים.

 

 

פרסומת*

קורס בחינם