Sam Altman, המנכ"ל של OpenAI, מתחיל בדיונים מהותיים עם חברי הקונגרס האמריקאי לגבי הגברת האספקה העולמית של שבבי חצי מוליך מתקדמים, שהם קריטיים לפיתוח AI. Altman שוקל להשיק יזמה בסדר גודל גדול לבניית מפעלים חדשים לשבבים, או "fabs." השבבים הללו חיוניים לתוכניות AI כמו ChatGPT ונחשבים להכרחיים לשמירה על התחרותיות הכלכלית והצבאית של ארה"ב.

מנגד, 01.AI, סטארט-אפ מבינה, מתבלט בתרומתו לתחום הבינה המלאכותית עם השקת המודלים שלו, במיוחד Yi-34B ו-Yi-VL-34B. Yi-34B הוא מודל שפה שזכה לפרומיננציה מהירה בלוחות המובילים של AI, ו-Yi-VL-34B הוא מודל מולטימודלי המסוגל לעבד תמונות ולדון בתוכנן. חברת 01-AI, שנוסדה ב-2023 ומובלת על ידי המנכ"ל Kai-Fu Lee, בחרה בגישה של קוד פתוח, בניגוד לאסטרטגיות ההפצה המבוקרות יותר של חברות כמו OpenAI ו-Google, במטרה לבנות בסיס מפתחים נאמן ולעודד יצירתיות.

Breaking News Banner

היזמה של Altman והפרויקטים של 01.AI ממחישים את המורכבות והפוטנציאל העצום הטמון בתחום ה-AI. מדובר בתהליכים שדורשים השקעות עצומות, חדשנות בלתי פוסקת, ושיתוף פעולה בינלאומי, במטרה להבטיח את המשך ההתפתחות וההשפעה של הבינה המלאכותית על החברה העולמית.

סלם אלטמלן

 

קבל במתנה 💰₪400 חוברת קופונים רכישת מוצרים בטימו TEMU

כדי לקבל את ההטבה עבור לאתר מכאן👇

https://temu.to/m/upuvq0q257y

והכנס את הקוד קופון הזה ברכישה👇
acu365026

עבור לערוץ הסודי בטלגרם👇
https://t.me/alinewtag

עבור לקבוצה בפייסבוק👇
https://www.facebook.com/groups/temufree

צפה בסרטון שלנו👇

פרסומת*

קורס בחינם