המירוץ בתעשיית הטכנולוגיה לפיתוח בינה מלאכותית כללית (AGI) מגביר את הקצב, עם שחקנים מרכזיים כמו OpenAI, Google, וכעת גם Meta (לשעבר פייסבוק), המשקיעים בכבדות בתחום זה. מארק צוקרברג, המנכ"ל של Meta, משנה את הכיוון של קבוצת המחקר ל-AI של החברה, FAIR, ומשלב אותה יותר קרוב לצוות שמפתח מוצרי AI גנרטיביים, במטרה לנצל את הפריצות דרך ב-AI ברחבי פלטפורמות Meta.

צוקרברג מדגיש את הצורך בבינה כללית כדי לבנות מוצרים מתקדמים ומודע לתחרות העזה על כישורי AI ומשאבי חישוב. התוכניות של Meta לאגור מספר משמעותי של GPUs של Nvidia כדי לתמוך בפיתוח ה-AI שלהם.

Breaking News Banner

למרות שאין הגדרה מדויקת או לוח זמנים ל-AGI, צוקרברג רואה את התפתחותו כתהליך הדרגתי, כאשר מודלים של Meta כמו Llama 2 והמתוכנן Llama 3 מתמקדים ביצירת קוד ובריציון מתקדם. הוא תומך בגישה פתוחה לפיתוח AI כדי למנוע ריכוז של כוח ולקדם גישה שווה, בניגוד לחברות אחרות שהפכו לסודיות יותר בנוגע לטכנולוגיות ה-AI שלהן.

צוקרברג מדגיש כי המחויבות של Meta למטאוורס ולמעבדות המציאות נשארת חזקה, עם תפקיד קריטי של ה-AI בשיפור חוויות אלו. הוא מדמיין עולמות וירטואליים שנוצרו על ידי AI ודמויות AI בפלטפורמות של Meta, וטוען שהמיקוד של Meta הוא בבניית קשרים, כאשר האינטראקציות בין בני אדם ל-AIs הולכות וגדלות.

צפו בעדכון כאן :  here

 

 

פרסומת*

קורס בחינם