היום, חברת Rabbit השיקה את המכשיר ה-AI החדש שלה, R1, בנאום של המנכ"ל, ג'סי ליו. במחיר של $199, R1 הוא מכשיר AI קומפקטי ועצמאי עם מסך מגע בגודל 2.88 אינץ', מצלמה סובבת, גלגלת/כפתור לניווט, מעבד MediaTek במהירות 2.3GHz, 4GB של זיכרון ו-128GB של אחסון. הוא מציע עיצוב שפותח בשיתוף פעולה עם Teenage Engineering ומבטיח "חיי סוללה לכל היום". למרות חומרה קלה ומעוצבת היטב, תוכנת ה-R1, Rabbit OS, היא הדגש העיקרי שלו. Rabbit OS, בניגוד למודל שפה גדול, מבוססת על "מודל פעולה גדול" (LAM) ופועלת כבקר אוניברסלי לאפליקציות, בדומה ל-Alexa או Google Assistant. היא יכולה לבצע משימות שונות כמו שליטה במוזיקה, הזמנת מוניות, קניית מצרכים ושליחת הודעות דרך ממשק אחד.

Breaking News Banner

ניתן לאמן את R1 לבצע פעולות חדשות והוא משולב עם פורטל אינטרנט בשם Rabbit Hole להתחברות לשירותים שונים. אסטרטגיית Rabbit מנסה להימנע מצורך בבניית APIs ולשכנע מפתחים לתמוך ב-R1. במקום זאת, ה-LAM מתאמן על אפליקציות קיימות. כאשר R1 יכול לבצע חלק מהמשימות באופן עצמאי, לימוד משימות חדשות כרוך בשימוש במכונות הווירטואליות של Rabbit.

Rabbit OS יכולה להפוך את שוק האפליקציות, בדומה לאופן שבו ChatGPT עשוי לשנות את חיפוש האינטרנט. עם זאת, השימושיות המעשית של R1 ויכולת האינטגרציה שלו עם פלטפורמות ומכשירים שונים עדיין טרם הוכחה. המכשיר זמין להזמנה מוקדמת, עם משלוחים שצפויים להתחיל במרץ.

צפו בכתב המפתח כאן.

 

 

פרסומת*

קורס בחינם