Temu החלה להכניס מוכרים למטוס עם מלאי במחסנים מקומיים

Temu החלה להכניס מוכרים למטוס עם מלאי במחסנים מקומיים במקום לשלוח מסין. אבל עדיין אין מוכרים בארה"ב. במקום זאת, מדובר במוכרים סיניים עם מלאי בארה"ב

Temu
Temu | קרדיט תמונה: newsil

Temu החלה להכניס מוכרים למטוס עם מלאי במחסנים מקומיים במקום לשלוח מסין. אבל עדיין אין מוכרים בארה"ב. במקום זאת, מדובר במוכרים סיניים עם מלאי בארה"ב

מאז שהושקה Temu בארה"ב בספטמבר 2022 , היא השתמשה במודל שיגור המחייב את המוכרים להסכים על תמחור סיטונאי ולשלוח סחורות בכמויות גדולות למחסנים של Temu. לאחר מכן Temu מטפלת ברישום, השיווק, ההגשמה, שירות הלקוחות והתמחור ומשלמת למוכר ברגע שמישהו מזמין את המוצר שלו. דגם זה נתן ל-Temu שליטה על איכות, מבחר ותמחור, אך מנע ממנו להכניס מוכרים ממדינות אחרות.

המחסן של Temu לעומת המחסן המקומי של המוכר

לפי מחקר Marketplace Pulse, ל-Temu יש כעת 1,000 מוכרים עם מלאי בארה"ב שמצטרפים ל-150,000 מוכרי המשלוחים שלה. באמזון, חלק מהמוכרים משתמשים ב-FBA לאחסון, בעוד שאחרים מטפלים במימוש שלהם. ל-Temu יש כעת גם שני סוגים של מוכרים. הסוג השני החדש, אלה שמשתמשים במחסנים בבעלות או ב-3PLs בארה"ב, הופכים את Temu לשוק אמיתי הדומה לאמזון או eBay. זה גם יאפשר ל-Temu להצטרף למוכרים בארה"ב ובאירופה (אותה פונקציונליות אמורה לצאת באירופה בקרוב ).

Yeswelder Temu ומוכר אמזון

מוכר Brigthever Temu ואמזון

כל 1,000 המוכרים בשוק Temu מבוססים בסין. רבים כבר מכרו באמזון ולכן היה להם מלאי בארה"ב. חלקם מוכרים את המוצרים שלהם במחירים גבוהים יותר מאשר באמזון, בעוד שאחרים מציעים אותם בפחות. עם זאת, אף אחד לא מציע משלוח מהיר כמו באמזון. זה צפוי להשתנות, שכן אספקה ​​מהירה, אופציה שחסרה היום ב-Temu, היא הסיבה ש-Temu מתפתחת מעבר למודל המשלוחים, שדורש לזרום מלאי דרך המחסנים שלה בסין. מוכרים עם מחסנים מקומיים הם המנוף להשיג זאת. הרחבת השוק עוסקת פחות במיקום המוכרים ויותר בהתפתחות העבר של כל חבילה מסין.

100% מהפריטים הנמכרים היום ב-Temu מגיעים ישירות מסין - הישג כנראה לא רווחי אך מרשים של אינטגרציה של שרשרת האספקה ​​המאפשרת על ידי מודל המשלוח. השוק מאפשר ל-Temu להפחית את ההסתמכות על מקור אספקה ​​אחד כדי למנוע סיכון רגולטורי, להציע משלוח מהיר יותר ולהרחיב את המבחר ואת נקודות המחיר. הוא ינסה תחילה להכניס כל מוכר אמזון, שרבים מהם מבוססי סין וכמעט כולם עם מלאי בארה"ב. הוא גם ילך אחרי מותגים מבוססים; גם אם יריבתה, שיין, שהצטרף למותגים מאז יולי אשתקד , התקדמה מעט.

 

קבל במתנה 💰₪400 חוברת קופונים רכישת מוצרים בטימו TEMU

כדי לקבל את ההטבה עבור לאתר מכאן👇

https://temu.to/m/upuvq0q257y

והכנס את הקוד קופון הזה ברכישה👇
acu365026

עבור לערוץ הסודי בטלגרם👇
https://t.me/alinewtag

עבור לקבוצה בפייסבוק👇
https://www.facebook.com/groups/temufree

צפה בסרטון שלנו👇

תגובות 0

משתמש

להצמיד את התגובה?

אם כבר הצמדת תגובה, התגובה הזו תחליף אותה

מחיקת תגובה

למחוק את התגובה לתמיד?

מחיקת תשובה

למחוק את התשובה לתמיד?

דיווח על התגובה

דיווח על תשובה